Sämsta bloggaren någonsin!

Jag vet åtminstone om det, men det gör inte så mycket för min del. Har inte mycket roligt att berätta ändå..

Har varit sjuk i några dagar, sen jobbat några dagar. Nu blir det långhelg, ledig imorgon (fredag alltså) och sen är det mycket körsång i helgen, och nästa vecka!
På lördag repar vi mellan 9-12, sen på söndag är det dags för konsert gånger två tillsammans med bl.a. Marcos Ubeda, Magnus Johansson och Kevin Borg på Stenbocksskolan i Ulricehamn, ska bli grymt kul!
Sen kör vi samma konsert på måndag igen eftersom söndagskonserterna sålde slut så fort. Tre gånger att skämma ut sig, men jag tror jag överlever! Måste förresten hitta tomteluva, det hade jag glömt av.

Tisdag kväll ska jag gå på bio tillsammans med Linda, vi ska se One day (eller En dag som den heter i Sverige, men jag läser boken på engelska just nu, så då blir det One Day!)

Onsdag kväll dubbla konserter igen, då är det dock med Ulricehamns lucia i Ulricehamns kyrka. Brukar vara en väldigt mysig konsert!

Torsdag kväll är det julmys för all personal på förskolorna, plus specialinbjudna vikarier, tjoho. Ingen aning om vad det innebär, men vi 4 vikarier som håller till på Ängsgården tänkte gå dit!

Fredag kväll blir nog en lugn kväll hemma, kan behövas.. Idol-final är det ju med, tjoho! HEJA ROBIN! (Hoppas han är kvar, blir ledsen om han åker ut imorgon..)

Lördag blir det konsert igen, samma konsert som på onsdagen fast vi beger oss till Tvärreds kyrka istället. Är rep före den konserten förresten, ingen ro och ingen vila!

SOM TUR ÄR HAR JAG REDAN VARIT SJUK, och jag hoppas att kroppen nöjer sig med den förkylningen så att jag faktiskt kan få vara med på konserterna i år. Har haft både det ena och det andra under december de senaste åren (halsfluss bland annat, lagom kul..). Det regnar för övrigt som bara den utanför, och blåser. Tacka vet jag välisolerade svenska hus! Hade inte velat ha detta vädret i London.

Nu ska jag sova, imorgon ska jag fortsätta gå igenom min London-blogg. Det ska bli ordning och reda i den, och fler bilder ska in. Sen ska jag göra en bok av den, det kommer väl ta sin lilla tid, men det är kul att ha sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0