Tomorrow is going to be better

Dålig uppdatering i veckan, men jag har inte mått riktigt bra.. Har åkt på en förkylning troligtvis, men som inte satt sig i näsan, utan i musklerna. Har haft så ont i kroppen i några dagar så jag har knappt orkat resa mig upp. Sjukt jobbigt för övrigt!

Har dock jobbat hela veckan på dagis, en tröttare och långsammare Elin dock, men snart är glada och spralliga Elin tillbaka hoppas jag!

I onsdags åkte jag och tre andra vikarier till Borås för att äta på Thai Silk och gå på bio. Riktigt trevlig kväll, skönt att även fast vi inte känner varandra jättebra så var det inte en tyst stund på hela kvällen! Vi såg förresten på The Three Musketers i 3D. Den var riktigt bra, me like! Var dessutom ett öppet slut kändes det som, så vem vet, det kanske kommer en film till? Hoppas hoppas!

I torsdags somnade jag när jag kom hem från jobbet, var helt slut och mådde så pass dåligt.. Upp igen på fredagen för att jobba och sen vidare iväg efter jobbet för att gå på konsert! Därav titeln på dagens inlägg. Ingen kamera följde med, trodde inte jag skulle få ta in den men de kollade aldrig några väskor, så det var dumt jag inte chansade.. Men ja, jag var i Göteborg på Brew house tillsammans med Sophie och hennes bror Philip och tittade på Joshua Radin med Joseph Arthur som förband. Sjukt sjukt sjukt bra! Bägge två dessutom. Inte illa! Joshua var dessutom riktigt underhållande mellan låtarna, berättade historier om hur låtarna blev till och vem de blev skrivna till. Gillar när artister bjuder in sina lyssnare så nära inpå.

Han spelade dessutom lite nya låtar och en av låtarna, Tomorrow is gonna be better var fruktansvärt fin och jag började nästan gråta. Han hade för övrigt skrivit den till en av sina tjejkompisar som hade haft en jobbig vecka och mådde dåligt, då skrev han denna låt, spelade in och skickade den till henne för att muntra upp henne. Ehm, hallå, varför är du inte kompis med mig Joshua? Jag vill också ha en låt skickad till mig!
Lyssna på låten nedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0