Back home, again ;)

Så, nu är jag hemma igen! Eller jag kom ju hem igår, men var rätt trött när jag väl var i Timmele igår kväll och slängde då i mig lite mat, förberedde väskan för jobb idag och gick sedan och la mig. Var fortfarande sjukt trött när klockan ringde i morses, kunde knappt ta mig ur sängen, men jag var i tid till jobbet ändå! ;)

Nu håller jag på att packa upp väskan, städar lite och försöker komma på vart jag ska ställa tvn i mitt rum. Sen ska jag gå igenom bilder från London om jag orkar, laga mat kanske jag får stå för ikväll med. Ska bara komma på något kul att laga, måste i alla fall ha lunchlåda till imorgon.

Därför tänkte jag nu lämna datorn igen! Tog inga bilder i helgen, men mina två stugkamrater Sara och Bea tror jag tog en del, ska se om jag kan få några bilder av dem!


So, I'm back home again! Or, I came home yesterday, but I was pretty tired when I arrived to Timmele after a long trip from Sälen. I had some dinner, prepared my bag for work today and then I went to bed. Was still tired when I woke up this morning, but I managed to get to work on time anyway! ;)

Atm I'm unpacking my bag, tidying my room and trying to figure out where to put the TV in my room. If I still have energy after that I'm gonna go through some more photos from London, and I think I'm responsible for the cooking tonight, so just need to figure out what to cook, and I definintely need something to bring to work tomorrow.

That why I'm now gonna leave the computer again! I didn't take any pics this weekend at all, but the girls I shared a flat with, Sara and Bea, took a few, so I'm gonna ask them if I can get some from them!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0