Break at work

Sitter på jobbet och har rast, upptäckte då att blogg.se äntligen släppt sin app för iPhone så nu testar jag att blogga från den!
Mår inte riktigt bra idag, men ska jobba till 17 och sen är jag ledig imorgon. Då ska jag soooova och ta en långpromenad med hunden. (Bara för att jag skrev så kommer det säkert att spöregna hela dagen.)

At work, having a break and found out that the site I have my blog on finally has released their iPhone-app so that's where I'm writing atm!
Don't feel okay today, but I'm working 'til 17.00 anyway, cause tomorrow I have a day off! Gonna have a sleep in and go for a long walk with my dog. (But since I wrote this I bet it's gonna rain heavily all day tomorrow..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0