Finally I'm forced to face the truth..

De ringde från Tandådalen/Hundfjället idag, inget jobb. Två chanser kvar! Men grattis till alla dem som fick jobb, ni är väl värda det!

Idag har jag varit ledig, tog sovmorgon, sen tittade jag på nya Glee-avsnittet. Agerade taxi, var ute på promenad, besökte blomsterbutiken och köpte en blomma till mitt rum som nu börjar likna något!
Hämtade posten, som levererade min nya mobil, sweeeeet! Fick en gratis om jag förlängde mitt abonnemang, så varför inte. Kommer ha en extratelefon att ta med när jag vill lämna iPhonen hemma.

Hittade även ett assnyggt påslakan jag vill ha, se bild nedan! Födelsdagspresent mamma?


They called from Tandådalen/Hundfjället today, no job. Two chances left! But congrats to everyone who got a job, you all deserved it!

No work for me today, so I decided to have a sleep in and then I watched the new Glee episode. Acted taxi, went for a walk, visited the flower shop here in Timmele and bought a plant for my room which starting to look like something now!
Picked up the mail, which delivered my new mobile phone, sweeeeeeeet! Got one free from my phone company if I extended my contract, so why not! Will use it as an extra phone to bring when I want to leave my iPhone at home.

Also found a reaaally nice sleeping sheet that I want, pictureeeee! Mum, birthday present?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0