Sälen-update

Så, nu sitter jag i Sälen, Hundfjället. Det är kallt utanför, var några minusgrader när vi promenerade från lägenheten bort till hotellet imorses och är fortfarande kallt, men det är nog plusgrader nu åtminstone.

Jag sitter nu i lägenheten igen och laddar mentalt inför min intervju som är 10.30 uppe på hotellet någonstans. Jag är nervös om ni undrar, men bara lite lagom sådär. Har varit en annorlunda helg hittills, men har träffat otroligt mycket trevliga människor! Bor förresten i en lägenhet med 4 andra sökande, varav en kom precis hem, resten är iväg på aktiviteter tror jag.

Ska väl stänga av datorn strax och börja vandra upp till hotellet och vänta på min intervju. Håll tummarna!

Åh, och i eftermiddag ska vi köra runt med en buss för att se mer av anläggningen och efter det ska vi göra samarbetsövningar, vilket jag är mer nervös för än själva intervjun eftersom jag ska göra dem med människor jag aldrig ens pratat med tidigare..


At the moment I'm at a place called Sälen in Sweden which is one of the biggest places where you can go skiing during the winter (or well, from October-November to April. It's cold outside, I think it was around -2,5 C this morning when we walked from the apartment to the hotel and it's still cold, but a bit warmer than this morning at least.

Sitting in the apartment at the moment and preparing mentally for the interview I have at 10.30 (which is in 35 minutes). I'm a bit nervous if you wonder, but just nervous enough I think. It's been a different weekend so far, but I have met a lot of nice people! I live in an apartment with 4 others who have applied for jobs here, one of them just arrived here, but the other 3 is of to do some activites I think.

Gonna shut down the computer and walk up to the hotel in a minute and wait there for my interview. Fingers crossed for me!

Oh, and this afternoon we are driving around the place to see more of the mountain and buildings around here and then we're gonna do some collaboration exercises which I'm even more nervous about since I'm doing them with people I have never met before..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0